Reklamacje

Reklamacja może zostać złożona przez Klienta będącego konsumentem zgodnie z Ustawą o Prawach Konsumenta i Regulaminem na przykład:

  • pisemnie na adres:  puszki24.pl -  Pakmet s.c. D.A.A. Filipczak,  ul. Przeskok 30,  05-092 Łomianki;
  • w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres:  puszki24@puszki24.pl;

 

Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji:

  • informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady;
  • żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży;
  • danych kontaktowych składającego reklamację.

 

W przypadku odbioru przesyłek przedpłaconych zalecamy sprawdzenie czy nie uległy one uszkodzeniu w transporcie. Również w przypadku przesyłek pobraniowych po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość jej otwarcia w obecności kuriera. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia lub niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który ułatwi i znacznie przyspieszy proces późniejszej reklamacji.

Powyższe zalecenia nie wpływają na skuteczność reklamacji jednak mogą ułatwić i znacznie przyspieszyć ich przeprowadzenie.

W razie wątpliwości, prosimy o kontakt pod adresem e-mail: puszki24@puszki24.pl lub telefonicznie: 227512935. Udzielimy wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl